با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ 12 کاری که نمی دانستید می توانید با Gmail انجام دهید
زیارت عاشورا

 

Gmail یکی از قوی ترین و خوش ساخت ترین ابزارهای فناوری جهان است اما راه هایی برای شگفت تر کردن آن نیز وجود دارد.بعضی از ویژگی ها در خود Gmail نهفته هستند—در بخش Settins و Labs—سایر ویژگی ها را شخص ثالث ایجاد می کند (فقط به یاد داشته باشید که کارهایی که توسط شخص ثالث انجام می شوند... )

سیدجواد سیداحمدی، سرویس علم و فناوری شفاف: Gmail یکی از قوی ترین و خوش ساخت ترین ابزارهای فناوری جهان است اما راه هایی برای شگفت تر کردن آن نیز وجود دارد.بعضی از ویژگی ها در خود Gmail نهفته هستند—در بخش Settins و Labs—سایر ویژگی ها را شخص ثالث ایجاد می کند (فقط به یاد داشته باشید که کارهایی که توسط شخص ثالث انجام می شوند، به تمام محتوای ایمیل های شما دسترسی خواهد داشت).

12 کاری که نمی دانستید می توانید با Gmail انجام دهید


در اینجا 12 راه برای ایجاد تغییرات دلخواه یا تغییر شکل کامل Gmail ارائه شده است.

زمان ارسال یا خوانده شدن پیام ها را برنامه ریزی کنید.

1.    از قبل برای پیام ها برنامه ریزی کنید. اگر برای ارسال پیام به یک شخص زمان بهتری سراغ دارید اما می دانید که در آن ساعت، امکان ارسال پیام شما وجود ندارد، از یک توسعه مرورگر همچون Right Inbox  یا Boomerang برای انجام آن کمک بگیرید. هر دوی این خدمات به شما امکان می دهد که ماهانه تا 10 پیام از قبل برنامه ریزی شده به صورت رایگان و تعداد نامحدودی از این پیام ها را با پرداخت مبالغی که از 5 دلار آغاز می شود، ارسال کنید.

همچنین اسکریپت هایی وجود دارند که شما می توانید در برگه های گوگل خود به صورت رایگان اجرا کنید که همان کارها   را برای شما انجام می دهند. 

2.    ایمیل ها را به تأخیر بیندازید. شما همچنین می توانید طوری برنامه ریزی کنید که ایمیل ها در روز و ساعت دیگری در صفحه اینباکس شما ظاهر شوند. Gmail Snooz یکی از امکانات کروم است که می تواند به شما کمک کند.

3.    پیام های حاضری را به عنوان پاسخ ارسال کنید.
برای صرفه جویی بیشتر در زمان، با استفاده از یکی از ویژگی های Labs Gmail، پیام های حاضری تهیه کنید.

خواننده ها را رهگیری کنید

4.    بفهمید که آیا پیامتان خوانده شده است یا نه.
تاکنون چند بار این جمله را شنیده اید یا خودتان به کار برده اید: "متأسفم. ایمیل تو را ندیدم." Bananatag Email Tracking، Sidekick و Intelliverse Email Tracker امکانات اضافی کروم هستند که می توانند زمان باز شدن ایمیل را به شما بگویند. 

با استفاده از آنها شما همچنین می توانید تعداد دفعات باز شدن یک ایمیل، محل و سیستمی که ایمیل در آن باز شده است را بفهمید.

تمام اینها رهگیری تعداد محدودی ایمیل را به صورت رایگان ارائه می دهند. 

5.    ایمیل هایتان را از بین ببرید.
Dmail نیز به بازار است. Dmail یکی از امکانات کروم است که پیام های شما را خود به خود از بین می برد. و اخیراً، گوگل (GOOGL، Tech30) یک بخش "undo send” در Gmail قرار داده است که امکان از بین بردن یک ایمیل را به شما می دهد. 

صرفه جویی کنید

6.    یک لیست کارهایی که باید انجام شوند تهیه کنید.
Remember the Milk چک لیستی در سمت راست Gmail برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس نصب می کند. شما می توانید پیام ها را به کار تبدیل کرده و لیست کارهایی که قرار است انجام دهید را به تماس ها و تقویم های گوگل وصل کنید. 

Todolist for Google لیست کارهای شما را به ترتیب زمان طبقه بندی می کند. این مورد به شما این امکان را نیز می دهد که ایمیل های خود را به لیستتان بیفزایید، پروژه ها را به سایر افراد تخصیص دهید، و پیشرفت ها را بروزرسانی کنید. این پلاگین یک نسخه موبایل نیز دارد و بنابراین، شما می توانید از همه به لیست خود دسترسی داشته باشید. 

7.    قرارهای خود را برنامه ریزی کنید.
Gmail Labs یک ویژگی دارند که برای برنامه ریزی آسان، تقویم گوگل را در کنار اینباکس شما قرار می دهد. 

8.    تمام ایمیل های خود را در یک نگاه ببینید.
Labs این ویژگی را نیز دارد که در آن واحد، چند حساب ایمیل خود را مشاهده کنید. 

بروزرسانی ها و هشدارها را مدیریت کنید.

9.    به صورت آفلاین کار کنید.
Gmail offline یکی از کاربردهای گوگل است که به شما امکان می دهد بدون اتصال به اینترنت بتوانید ایمیل های خود را خوانده و به آنها پاسخ دهید. این بدان معناست که شما می توانید بدون حواس پرتی کار خود را انجام دهید و بروزرسانی های جدید را تا وقتی که دوباره بخواهید وصل شوید به تأخیر بیندازید. 

10.    اعلان های سریع دریافت کنید. Checker Plus به شما امکان می دهد که بدون باز کردن مرورگر و عقب و جلو کردن پنجره ها، ببینید که چند ایمیل دریافت کرده اید. شما حتی می توانید از طریق این اعلان ها به ایمیل های خود پاسخ نیز بدهید. 

11.    ایمیل های خود را به صورت پیامک دریافت کنید.
AwayFind  یکی از خدمات پولی است که شما را از چک کردن پیوسته صندوق ورودی پیام ها بی نیاز می کند. در عوض شما می توانید به این برنامه دستور دهید که در صورت دریافت ایمیل از طرف اشخاص معین یا دریافت سلسله ایمیل هایی که شا باید در رأس آن باشید، از طریق تماس یا پیامک شما را مطلع کنید. 

همه کارها را یکجا انجام دهید

12.    خرید یکباره. صندوق ورودی جدیدترین راه حل گوگل برای تقریباً تمام دردسرهای معمول ایمیل است که در ان کارکردهایی همچون لیست کارها، به تأخیر انداختن، پاکسازی عکس های لیست تماس از طرح و خواندن مرور پیام ها است. 

این امکانات هم در کامپیوتر کاربرد دارند و هم در موبایل.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, | 1:21 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |